Mamma Emmie

Jag vet att det blir så himla mycket barnsnack hela tiden men det är svårt att låta bli när man är varldens stoltaste!
Ludvig är så himla snäll, sover verkligen HELA nätterna, helt sjukt ju hehe :D Han somnar mellan 20-21 sen vaknar han klockan 05:00(eller jag väcker honom för han MÅSTE äta) sen somnar han om efter 15 min till kl 7-8.30. Han är sån himla glad kille också, en riktig drömkille!:D

Fia och Emelie

Mina älskade vänner, jag längar efter er och tänker på er varje dag! Allt har förändrats mycket men jag lovar att jag alltid kommer finnas här för er! Vissa dagar längtar jag så mycket så jag bara vill sätta mig i ett hörn och gråta. Ni är så underara,fantastiska människor som alltid har ställt upp för mig! Och jag lovar att alltid göra desamma!! Jag är fortfarande Emmie bara med en ny titel framför, så nu är jag 2 gånger bättre än vad jag var innan. Jag känner att det här är vad jag kom till jorden för att göra. Nu känner jag mig hel!
Tack för att ni alltid finns här! Inte alltid fysisk men ni ska veta att ni alltid har en väldigt speciell plats i mitt hjärta.
Jag är stolt och tacksam över att få vara en del av ert liv!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Han ÄR lik morgan haha så roligt!

Du har en speciell plats i mitt hjärta också, det vet du. Och relationer ska utvecklas, har alltid vetat att du ville bli en mamma så är fantastiskt glad för dig :)

2011-04-01 @ 09:13:48
URL: http://estory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0