v 37 och en spontan dag

Snaaaart snaaart är du hos oss :D Längtar så mycket nu!!

Idag vart en spontan dag, vi vaknade runt 9 och gick upp och åt lite frukost. Tompa åkte iväg på ett möte och kom hem runt 11 halv 12 då var det dax för att börja med lite lunch. Vid halv 2 var vi påväg till bolängerna för att möta Johan och Kattis för att titta på lite saker till våra bebisar, så det vart Babyland, Barnenshus, coop och IKEA. På IKEA stötte vi på Agnes och Micke med deras lilla tjej! Så nu fick tompa änlitgen se henne =) hon är så PYtte PYTT!



Nu har vi precis kollat klart på handbolls VM Sve-Serb, sverige van med 28-24 :D sjukt bra match!! så nu ska vi förgylla kvällen med att fortsätta slappa på soffan!

Dagens Citat:

Jag vet inte vilka böcker jag har mest utbyte av: de som håller mig vaken om natten eller de som får mig att somna.

Dagens Ordspråk:

Som regnet slår ner i en illa täckt hydda, så slår passionen ner i ett tanklöst sinne.

Kommentarer
Postat av: fia

Mysdag =) snart e de dax! <3

2011-01-23 @ 15:37:09
URL: http://emsalutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0