Utvilad

Gårdagen var jag heeelt jätte trött (ovanligt). Var iväg med pappa,maria och tompa till Fulleröhandel och tittade på lite saker, sjukt härlig butik! Dom har så jäkla snygga inrednings saker, man vill göra om hela lägenheten när man går in där :D Sen bar det av till IKEA (igen) pga att vi skulle byta en av våra nyinköpta lampor som hade en lååång spricka i sig. Meeen den var självklart tillfälligt slut, helt sjuk ju. Det var en nyhet och den tog slut på bara 1 dag, man tycker ändå dom borde ha lite större lager än då? Men men så vi får vänta till nästa vecka att åka dit och hoppas att den finns då =) Vi ska ju ändå dit och Inhandla alla sista bebissaker till spjälsängen.



Sen bar det av hemmåt och ellentin kom över för jag skulle fixa henne inför hennes första krogkväll(hon är redan 18 år, helt sjuk ju?!) Och klart hon vart söt, som tur var gick hon ut med sin underbara kille så jag kännde med lugn :D

Idag:
iiinga planer, men jag har min älskade hemma HELA helgen:D nu får vi en försmak på hur underbart det kommer vara detta år, få helger tillsammans som en familj!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Och ibland kommer familjehelgerna även inkludera mig och lutten =D dina extrabarn haha



IKEA is the shit även här i Polen.

Som att komma hem en stund ju ;)

2011-01-08 @ 22:19:05
URL: http://estory.blogg.se/
Postat av: Saga

Jo, det är inte lätt när magen är ivägen... Kan säga att det inte var kul de sista veckorna med Damien då det var mitt i sommaren och det var as varmt... Hoppas på att det blir lättare denna gång då 2an ska komma 29 maj. Då kanske det inte hunnit bli lika varmt iallafall ;)

2011-01-09 @ 20:23:42
URL: http://mammasaga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0