Oh heliga natt!

Jag sov så himla oförskämt bra inatt, efter varje uppgång under natten (ca 5) så längtade jag till sängen. Vilket INTE brukar hända, för man tänker bara "aj aj aj min rygg, mina höfter, phuuuu då vänder vi på steken" Så inatt var det som att lägga sig i en bomullshög, helt smärtfri natt!!



Igår vart en mysig dag. När jag gick hem från akademiska vid 8 tiden tänkte jag bara "guud vad jag ska sova bort denna dag!!!" Men kom hem och mamma lämnade lilla älsklings hunden hos mig en stund så vi la oss och vilade tillsammans och mös på soffan i ca 3 timmar sen ringde stora syster och jag hasade ner på stan för att träffa Fina, mogge, Eriksson och hennes lilla Esthelle. Vi strosade omkring och kollade på bebiskläder sen fikade vi på Kademumma ( mysigaste fiket i stan!)

Idag ska jag och mamma ner till farmor anita och hälsa på!

Uppdaterar ikväll igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0