Mysdag!

För att hylla denna natt säger jag tack gud! Jag sov så himla gott inatt och har varit pigg och inte sovit en enda gång under heeela dagen! Det är nytt personligt rekord!!! Vaknade kvart över sju "pigg som en nötkärna" (dummaste citatet som kommits på?) åt en god frukost, väckte Tompan min och petade i honom kaffe och 2 mackor! Sen kom mig kära mor och kajsa hit vid 9 på en kaffe och lite mys =) Runt halv 11 tiden begav sig mamma ner till staden på lite ärenden och lill kajsen fick stanna och slappa med mig =) precis när mamma gick kom Tomas Mamma,mormor och morfar på besök med en jätte fin åkpårse i fårskin! Dom stannade på lite fika sen när dom hade åkt var det dax för lite lunch!

Klädde på mig, sminkade mig och tog kajsa och traskade ner på staden för att möta upp mamma och sen ta bussen till Agnes! Hennes lilla tös var sååå söt! Jätte fina blåa ögon, brunt hår och jätte fina bulliga kinder med en pyyytte liten mun! Nu längtar man ju ännu mera efter vårt barn! Samtidigt som man längtar insåg man att det verkligen ska hända, då blev det lite läskigt måste jag erkänna. Man har så höga krav/förväntingar på sig själv, man vill ju bli världens bästa mamma och kunna ge sitt barn allt! En suuuper mom!!




Tomas sa en sån underbar sak till mig här om dagen han sa " min drömprinsessa som jag hade var inte alls lika bra som du." Det mina vänner, det är kärlek =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tror det är "frisk som en nötkärna" och "pigg som en mört" :) Inte direkt bättre dock.

Personlig favorit är "blek som en lutfisk", that makes sense iaf.



Skönt att du har bra dagar, och jag uppskattar updates. Haha lika spännande varje dag. Typ som julkalendern fast Emmie kalendern.

2011-01-19 @ 10:29:58
URL: http://estory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0