Morgon mys!

Fredag:
Var hemma nästan hela dagen, vid 12 tiden kom vår granne Erika över på lite lunch och kaffe! Härligt sällskap!
Sen vid halv 2 kom mamma och Kajsa för sin dagliga promenad med mig. Älskling kom hem vid 6 halv 7 tiden och vi satte igång med lite Tacos middag! Seen dunasde vi ner i soffan och slappade en stund men jag vart så himla trött så vi duschade och gick och la oss vid ca 9 tiden. SUPER SKÖNT!
Idag:
Vaknade runt 8 tiden, kände mig rätt utvilad! jätte skönt. Gick upp och började med frukost, det vart ägg,bacon,jouice, gott bröd, olika salami, ost, jordgubbs yogurt osv så det vart en riktigt brakfrulla!
Nu sitter tompa och spelar lite tv spel och vi ska snart börja göra oss i ordning för att gå ner till Vaksalatorg och titta på Linus crew och deras tävligsbil. Ska bli skoj!
Hittade gammla kort på mig och tompa när vi var små, när jag såg dom bliderna slog det mig. Fasen vilken söt liten bebis vi kommer att få :D


Är i vecka 38 nu, så det kan ju verkligen hända när som hellst! LÄNGTAR!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Blondaste mest blåögda ungen i stan =P

Måste säga att jag älskar tompas lilla glugg haha

2011-02-01 @ 10:14:44
URL: http://estory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0