En dröm blir san...

Dagen började seeegt, var jätte trött! Vaknade kl 06:50 och var vrålhungrig, så det var bara upp och hoppa kasta i sig lite fil med bananer och apelsiner i MUMS! Sen kastade jag mig i säng igen och gick upp vid 10. Det var en grå och kall morgon huvva! men helt plötsligt slog solen igenom och det började droppa från taket som slog mot fönsetrbrädan! Och solen värmde!! då kändes dagen lite lättare...



Var ute och gick i det vackra vädret i 1½ timme med mamma och kajsa. Sen var jag såå mega trött när jag kom hem, damp ner på soffan med lite lunch i knät. När jag tänkte lägga mig och vila så insåg jag att klockan var för mycket för jag,tomas och kära svärmor skulle till IKEA och inhandla sista bebis sakerna.
Vi åkte dit och åt och mös omkring. När vi kom hem packade vi upp allt i ett naffs! Det flög papper och plast överallt =) Men oj vilken känsla att se lilla sängen bäddad... Vilket jobb tomas morfar har laggt ner på sängen, slipat,målat,svarvat.. det är kärlek =)




Snart är du här vårt älskade barn!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Verkligen jättefin säng :)

Men du, jag kräver en daglig update på FB så jag vet att du inte ligger inne och kläcker, ok?

Puss

2011-01-14 @ 08:29:55
URL: http://estory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0