En evighet..

Dom här sista dagarna är verkligen en evighet, trodde folk överdrev när dom sa det men det är ju helt sjukt! =)
Är så himla svullen nu, både händer och fötter är bara som klot!
Bebisen verkar må utmärkt och jag också, så nu när man är på topp tycker jag verkligen att det lilla livet ska komma! Men man är ju garanterat mamma inom högst 2 veckor så man vet att man har ett ljus i slutet av tunneln och inte flera månader kvar =) så man får se frammåt och hitta på saker på dagarna så blir det som det blir !
Igår var jag och mamma på stan, jag fick en JÄTTE fin klänning av mamma från H&M nyheter, det var en lång "jeans" klänning, en perfekt ammnings och slapp klänning som jag kände mig jätte fin i! Helt underbar :D Länge sen man kände sig "graciös" och det kommer nog dröja ett tag till innan man gör det!
alla säger " oh du är så vacker, så fin" bla bla bla man har hört det 10000 gånger nu, det är jätte gulligt sagt av alla. Men jag kan säga att det går in genom ena örat och ut genom andra, för tro mig, vacker och fin är det sista man känner sig när man är uppsvälld, trött, känner inte igen sig egna kropp, man vet att man har en slapp kropp att se fram emot till våren/sommaren osv hehe den dagen man har varit gravid vet man vad jag menar.
Efter vi hade myst på stan en stund bjöd mamma mig på lunch på Lingon också! Vilken mamma man har va? helt fantastisk! Vet inte vad man skulle göra utan henne! Underbara människan<3
Nu ska jag återgå till väntan, men jag har kommit på en sak att fördriva tiden.. Spela LEGO på wii, klara ut ett spel som tar tid!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0