Bebisen koom nuuuuuu!!

Gud vad jag är trött! Det känns som att det är det ända jag skriver om men tyvvär är inte mina dagar så mycket med uppfinningsrika än trötthet... =)
Igår kväll gick vi till Soul Food vid vaksala torg för att fira Mr Leemen lite. Så det vart lite pizza och jag käkade en kanon god hamburgare. VI var hemma igen vid kvart i 9 typ, då var det duschen sen tog det säkert 10 min sen sov jag!
Idag:
Började dagen med att försova oss, så fick panik väcka Tompa och sen var dagen igång. Jag vill att det ska vara fint här hemma när bebisen kommer så jag har typ städ mani, så jag städade IGEN för typ 511 gången på 2 veckor. Tror jag har dammsugit 4 gånger under den tiden, dammat av allt 10 gånger och svabbat golven 3 gånger.
Vid 11 tiden var jag hos mamma på lite lunch, fisksoppa och persikopaj med vaniljsås! YUMMI! Mamma kan hon =) att det blir så mycket godare när föräldrarna lagar mat, det blir någe speciellt. Tog med Kajsa hem som lite eftermiddags sällskap medans mamma skulle ner på stan och uträtta lite, så just nu ligger hon och degar inlindad i hennes favoritfilt. Ska joina henne snart tänkte jag =)
Om jag orkar skriver jag mer ikväll =)
Dagens Citat:
"Att prata innan man tänker är som att torka sig i röven utan att ha skitigt"
Dagens Ordspråk:
Kärnan i äkta vänskap är att tillåta varandra små felsteg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0