Snörusk, Julpyntning och.....Hello Kitty..?

Vaknade helt utlivad dock av hemska mardrömmar, men som tur låg min älskade kvar i sängen så jag kunde krama pch pussa bort ruskigheterna! Åt en skaplig frukost och satte igång att städa hela lägenheten, dammade, damsög, diskade och torkade golv! Men gud så fint det blev =)



Vid kvart i 12 tiden drog jag mig ner på staden och träffade syster och mogge, vi strosade omkring i ca 1 timme.
Innan vi tog bussen till min kära bror som fick det otroligt fint julpyntat hemma, så gick vi till H&M och tittad epå bebis saker. Vi hittade inget men morgan fasnade för en sak och det gick inte att ta den ifrån honom, han bara kramade och mjukade på tro det eller ej, en Hallo Kitti gosedjur. Eftersom han aldrig brukar gör så och att han fick välja den helt själv så fick den åka med hem =) Han var så ortoligt söööt!





Mosters Lilla Prins!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0