Familjemys!

Idag har varit en rätt lugn dag.
Åt lite lunch med mamma och kajsa, sen bar det av ner på staden och möta lille syster ellentin och äta glass =)
Sen mötte jag min älskade och vi gick till sytemet en sväng för att köpa ett gott vin till kära far som fyllde år igår.
Sen vid 18 tiden kom min älsade bror och hämtade mig för att sen åka till pappa och maria på en kanongod middag!!
Sjukt mysigt och kul =D Det var jag, tompa, linus, fina, markus, pappa, maria, mogge och lisa så det blev en stor familjemiddag!

Just nu ligger jag och tompa(han är ÄNTLIGEN ledin en fredag) tittar på Idol så det blir familjemys resten av kvällen=)
Fy faaasen vad Jay och Linnéa är grymma!! Någon av dom mååste vinna idol!


Tisse, BY THE WAY tompa har hittat den godaste chockladen som existerar! YOU GONNA LOOOOVE IT!
Kolla bara på vad den heter så vet du att du har hittat en ny kärlek...


All my love =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0