Bockbindar Mattsson

Dagen började halv 8 med en god frukost och en rask prommenad till min kära mor. Vi packade ihop oss och det bar iväg till morfar! Han bor så himla mysigt, vi möttes av massor med fina granrinbockar och en mysig brasa på gården. Vi blev bjudna på glögg och goda pepparkakor sen gick morfar och mamma iväg för att binda sig en julabock! Jag stannade inne med kajsa i värmen under en filt uppbullad i en mysig fåtölj. Min morbror Magnus var där också så vi fick oss en trevligt liten pratstund om allt och ingenting!



Här bär det av till bockbindar mattssons verksta!


Och oh så nöjd mamman blev =)

Nu börjar man verkligen känna av att bebisen har blivit tyngre, när man har åkt bil ett tag så känns det som ryggen kommer att gå av! Det har varit full rulle i magen hela dagen men nu verkar den lille har lugnat sig!



All our love!

Kommentarer
Postat av: Fia

Ooo så mysigt ni verkar ha haft det idag:) riktigt härligt ser det ut att vara! Måste säga att man får verkligen lite julkänsla av att se bilderna!=) <3

2010-11-18 @ 21:25:15
URL: http://emsalutten.blogg.se/
Postat av: Emelie

Duktiga du som håller igång, OCH som skriver blogg dagligen :) Tycker jag du ska fortsätta med!



För själv sitter jag och pluggar massor och behöver lite småpauser i form av blogginlägg då och då!

Kärlek!

2010-11-18 @ 21:26:29
URL: http://estory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0