22 år och ska bli mamma

Tiden går så otroligt fort, tänker tillbaka när man var 15 år och man gissade om vem som skulle få barn förts av alla vänner och syskon. Jag trodde min stora syster skulle få först, och jäpp så blev det. Och nu är det min tur.. om bara 3 månader. Det känns helt overkligt, fantastiskt och underbart!

Jag trodde aldrig att jag skulle kommit så här långt eller ha så här mycket i mitt liv när jag var 22.
Jag bor med världens bästa underbaraste människa, vi har en underbar lägenhet tillsammans och trivs super bra. Och snart kommer vår ögonsten, vi är supernyfikna på vad det blir för någon liten person, pojke eller flicka?



Oavsätt kommer vi älska dig gränslöst och alltid finnas här!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Perfekt med två bloggar att följa!

Du kommer bli den bästa mamman ever, vet du det?

Puss!

2010-11-17 @ 15:34:25
URL: http://estory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0