Seeeg

Trodde inte att det existerade att man kunde vara så här trött, ALLTID! Sover helt ok men skulle lätt kunna sova en hel vecka och fortfarande vara helt slut! Det känns som man har kört världens träningspass varje morgon när man vaknar. Har varit vaken i ca 2½ timme nu och det känns som typ 14 timmar! Nu släpper vi det och berättar om helgen i stället iannan jag ska sova lite.

Helgen var lugn och skön, i fredags kollade jag och älskade mamma på idol hemma hos henne och tog det lugnt. I lördags firade vi mamma för hon fyllde år. Så det var hela halva släkten som kom över på den årliga skinkmackan och härliga skratt. Senare på kvällen åkte vi hem till min bror och fixade lite saker sen åkte jag,gillis,linus och marcus ner till Oasia en sväng där CG kom förib en liten stund. VI satt där till ca 11 sen vart jag mega trött och gillis var så snäll och skjutsade hem mig =) Sen somnade jag på stuberten när jag kom hem!
oooch i söndags var det mysdag men älskade!

Hoppas du inte blir besviken nu när du kommer hem för att min energinivå är på 0. Längtar efter dig raring! Håller på att spara lite energi så vi kan hitta på nått skojj när du kommer hem!

All my love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0