Tiden bara försvinner!

Idag är det precis en månad sen vår älskade lille kille kom till världen. Precis vid den här tiden väntade vi på barnläkaren som skulle mäta ludde och kolla så allt var som det skulle. Tiden bara flyger förbi, förstår att man måste ta vara på varje sekund nu när han är så här liten, eller jag tycker han har blivit stor men alla andra tycker han är pytte liten!
Ludvig är en väldigt glad och filosoferande bebis. Han visar noga vad han vill och tycker om, tex igår insåg jag att han inte vill ha "kalla" nappar (om han tappat nappen och den har legat för länge så tycker han att den är för kall), han prottesterar hej villt om han får en kall napp. Men om man bara värmer den lite så suger han snabbt som attan in den igen hehe. Han vaknar var 4 timme på natten och vill äta, han somnar 21 på kvällen nästan på minuten, sen väcker han mig snällt kl 2 och kl 6 sen somnar han snällt om och vaknar runt 8 tiden för att mysa med pappa Tompa. Sen när Tomas gått till jobbet sitter Ludde i sin babysitter och jag i soffan så pratar vi en stund och jag passar på att äta lite frukost. Sen tuffar dagen på till pappan kommer hem vid 17:30, då blire middag,mys oooch sen sooova!
Varje dag är ett nytt äventyr, tack för att jag får dela mitt liv med er mina älskade killar! Att jag fick turen att få två stora kärlekar i mitt liv! <3
Jag är så glad att vi har vår juvel här nu, allt annat vart så obetydligt när jag hörde han skrika så fort han hade kommit ut.
JAG ÄLSKAR DIG MIN UNDERBARA SON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0