Vilken vacker dag!

Helt underbart väder idag, strålande sol och 0 gradit. Jag älskar när man kommer upp och det är en vacker soluppgång i sitt egna vardagsrum! Det är sån himla energikick.



Vaknade trööttt, gjorde frukost åt älskade, plockade ihop matlådan, åt själv, pussa hejdå och slängde mig på soffan. Sen kom mammsen och kajsa vid 9 tiden och mös till kl 12, då var det dax att bli utsläpad på långpromenad. Man fick tillomed höra lite fågelsång! Hehe tur att man har mamma på dagarna så man kommer ut och rör på fläsket! Var/är verkligen HELT slut idag! De känns som att man inte sovit på flera dagar och gjort ett triathon.


Men har haft en mysig dag trotts denna hemska trötthet! =) Gjorde en super god middag och nu sitter tompa och spelar tv spel och jag slappar vid datorn! I morogn går jag in i vecka 37, helt sjukt att vi kan bli föräldrar när som hellst!


Tänkte förgylla din läsning Tisse med dagens antingen citat/ordspråk/kommentar , jag vet då hur du gillar sånt ;)

Dagen citat:

Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger.
(tänkte på dig)


Dagens Ordspråk:

Gamla bockar har styva horn.
(öömh innebörd?)


All my loove!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0