Vankande mellan säng och soffa...

Tröttaste dagen ever, har verkligen inte orkat något alls! Har bara gått mellan sängen, soffan och hämta vatten. Man lever i en dimma, jag har aldrig i hela mitt liv upplevt en sån här trötthet?!? Den dagen ni upplevt en graviditet så kommer ni förstå mig. Tro mig, att inte sova på en hel helg och festat i 2 veckor i streck då är man pigg jämnfört med det här!



Mamma kom förbi med en valinjmunk, som en skänk från ovan :D Sen till middag bjöd min älskade mor mig på pizza! Vad skulle man göra utan sina föräldrar?


Dagens Citat :

För att komma till källan måste man simma mot strömmen.

Dagens Ordspråk:

Bra påbörjat hälften gjort.


Nu är det lägg dax!
All my love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0