v 38 och börjar ledsna...

Nu får det bara vara nog, nu är jag vekligen JÄTTE nöjd med att vara gravid. Nu får bebisen komma så jag kan få kunna klä på mig som en vanlig människa utan att det känns som 1 timmes gympass varje gång.

sov skönt inatt igen! såå underbart. Vaknade till och älskade gick upp, som efter en stund kom och kröp ner breve mig och kramades. Sånna mornar är heeelt ovärdeliga!

JAG ÄLSKAR DIG TOMAS!

Dagen var lugn, mamma kom över vid 9 och slappade med mig till halv 1. Då gick vi ut i ca 1 timme i det vackra vädret, kajsa strutade omkring lyckligt i solen!


Vid 3 tiden kom pappa och plockade upp mig så åkte vi till Ö&B för att handla lite saker, sen bar det av till City Gross ooooch slutlugen hem för att stöka i förrådet för att plocka fram en träningsmaskin pappa och maria ville låna =)


och nu sitter vi i soffan, slappar och kollar på " halv åtta hos mig".

STARK REKOMENDATION:
I Rymden Finns Inga Känslor.
En heeeelt underbar film, jag och tompa låg i soffan och grinade för att vi skrattade hela tiden. Den var nog den bästa film jag sätt på länge!!



Dagens Citat:

Den som aldrig gjort ett misstag har aldrig prövat något nytt.

Dagens Ordspråk:

Om skägg vore tecken på lärdom, skulle en getabock vara professor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0