Underbara Familjemyshelger!

Jag älskar verkligen helgerna nu! Det är första gången på 4 år jag och tompa har hela helger tillsammans, riktiga helger. Det är någe fruktansvärt mysigt, och bara mysigare blir det, När vårt lilla barn kommer!!
Men vad blir det, pojke eller flicka??



Dagen har varit slapp, vi vaknade en bra tid meen jag och magen mornade oss rätt länge innan vi hasade oss upp och gjorde frukost åt pappa tompa som hade hasa sig upp och låg skönt i soffan med tv spelet i högsta hugg!
Efter frullen så gick jag och la mig igen och bara slappade å mös i sängen.

Vid 13 tiden ringde mamma och frågade om jag skulle med ut på en härlig promenad i solskenet och det kunde man inte tacka nej till =) så på med paltorna och med full mundering traskade jag ut! Och gud vilket underbart väder!





När jag kom hem höll älsklingen på för fullt att städa och plocka i lägenheten! Så himla världsbäst!!
Vi gick över till mamma och pelle och belv bjudna på en rikgit härlig söndags middag, det vart fläskytterfilé med hasselbackpotatis, smörstekta kantareller och en kanongod svampsås! NOM NOM NOM!

Så nu sitter vi åter igen i soffan hemma och kollar på handboll Sverige-Kroatien, sjukt spännande match!!

Dagens Citat:

En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten.

Dagens Ordspråk:

Klok präst kort predikan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0