Ultraljud

Sov mega dåligt inatt, somnade vid 11 och vaknade vid 3 (förutom 2 gåger uppgång för toan) och kunde inte somna om försen 5, sen var det bara upp halv 7 och ta oss till ackis på ultrajud för att se hur bebisen ligger =) Allt såg jätte bra ut! Lille älklings bebis!!

Jag känner mig faktiskt jätte förberedd på förlossningen, känner mig både psykiskt och fysiskt stark. Jag har nog 10000 olika senarion i huvudet på hur det ska gå till och hur jag kommer reagera men jag tror inte 1 av dom kommer stämma, så det får bli som det blir. Jag har min älskades stöd som är världens tryggaste person så det känns så himla skönt!



Man har så många olika förväntningar, allt känns så overkligt på samma gång! Men snaart snaaart är den stunden här! och vi är fulla av förväntan!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha superkvinna! Inte ligga i vattenbad med tända ljus då? ;)

2011-01-25 @ 10:28:22
URL: http://estory.blogg.se/
Postat av: fia

Du, ni är ju bara för underbara <3

2011-01-25 @ 20:50:17
URL: http://emsalutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0