Myshelg, i väntan på bebisen

Igår (fredag) kom Eriksson och hennes lilla Esthelle(9 mån) och mös med mig och magen. Hon hade tagit med sig 2 stycken sittgungor till bebisen vi ska få låna, så himla bra!! Mamma och kajsen kom över sen också och Esthelle vart överlycklig och skrattade jätte mycket åt kajsa. Hon tjöt och tjoade för full hals ( den lilla tjejen kan ta höööga C:n), efter skratt,stoj och montering av stolar var vi trötta! Jag, mamma, Tomas och kajsa begav oss över till mamma och pelle på middag. seen vart det hem och sova!

Idag har Fina och Morgan varit med mig och tompa här hemma hela dagen. Tompa (även kallad tomte av morgan) lekte och röjde HELA dagen, så nu ligger nog morgan avdankad hemma och min älskling ligger breve mig och myser!


Morgan älskar allt som är något som säger brum,tut och kan blinka. Så tompa och mogge satt framför youtube och kollade på när olika bilar och traktorer slirade omkring.

Mogge har nog skönase kamera smilet, varje gång jag tog kort la han på jordens smile och då menar jag verkligen JORDENS smile!





Mina älsklingar!!

Buy the way, nu är Tompa pappaledig på helgerna:D <3



Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh äntligen lite ledigtid för honom! Haha kommer han behöva för att ladda upp ;)

Som sagt, jag tänker ju att det ska bli en liten flicka men drömde inatt att ni får en blond toksöt liten pojke. Så vi får se ;)

2011-01-16 @ 12:22:04
URL: http://estory.blogg.se/
Postat av: Fia

ÅÅ så mys helg ni har haft det! :) snart är det dax för er lilla sönos att komma:D

2011-01-16 @ 17:34:43
URL: http://emsalutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0