Måndag, regn, halt och tvättstugan

Sov lite si sådär, kan ju inte skryta med att säga att det blev en stilla natt... Bebisen har börjat med någe nytt, sparka runt och vaknar mitt i natten lagon till jag måste gå upp och kissa. Sen har bebisen svårt att somna om, meen efter en stund somnar lilla hjärtat meed så sätter pappa tompa igång att snarka. Och så turas dom om hela nätterna! Så att vakna 6-7 gånger varje natt hör INTE till ovnaligheterna ;D Men det börjar nog bli rätt trångt där inne i magen för bebisen nu, så man kan ju inte bli arg på den lille heller!




Så va de måndag, inte världens roligaste dag, har tvättat och vilat om vart annat. =) Sen fick jag ett ryck att fixa inne i garderoben ( baaaad idea!) Kände mig super peppad men när jag väl hade slitit ut ALLA kläder ur garderoben slog tanken mig WHYYY GOOOD WHYYYY , så Är fortfarande inte klar så får ta nya tag i morgon!

Åkte iväg med och handlade med pappa och älskade, jätte skönt att vi fick det gjort så slipper det vara ett problem senare i veckan!

I morgon ska jag nog hem till Agnes och hälsa på deras nya lilla familjemedlem :D Ska bli mysigt! (ooom man kommer iväg) Man är graciös som en elefant på en spindeltråd i ett glashus för tillfället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0