Kanondag

Sov inte ritkigt bra inatt, vaknade typ 10 ggr mer än vad jag brukar göra. Sen vid ca 5 tiden började bebisen superhicka så det gick inte heller att sova rikgit gå =) seeen när bebisen somnat om efter ca 20 min med hicka så började min andra hälft att snarka ljudligt.. seen när man fick slumra in fick man agera väckarklocka för 3 dagen i rad pga att Iphones pissiga alarmklocka slogs ut vid 12 slaget på nyårsafton. Weeeyy too goo IPHONE. Klara inte ett års skifte. Vilken maskin;) haha Morgonen fortsatte med att man gick upp så fanns det typ ingen frukost. Kännde mig måttligt bitter då men ska man skratta eller gråta? Jag gillar inte att gråta eller bara bitter så jag väljer att skratta bort morgonen och ta nya tag för att göra resten av dagen bra =)



Igår vart en jätte mysig dag. Jag och älskling tog oss till IKEA där vi mötte syster och little miniman. Vi mös omkring där i 3 timmar sen bar det av till coop där vi mötte Markus och handlade lite till tacodinner och film mys! Sen bar det av hemmåt till syster, medans vi lagade mat lekte Tompa och mogge.

Vi kollade på " I love you Phillip Morris" den var faktiskt bra, hade inga förväntningar på den så.. =)

Lokala nyheterna lovade en solig och fin dag, BULL SHIT! Det är full snöstorm så kommer ju inte ens utanför dörren:D men men det blir vad man gör det till så man får mysa inne och pyssla om sig!

Kanske baka sig en fläschig....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0