Solig vårdag!

+ 3 grader och strålande sol! Det var helt underbart att vara ute och gå idag, men det börjar bli väldigt tungt nu... Man känner verkligen att magen väger några kilon nu. Ser inte mina fötter längre när jag går hehe och vaggar mera  nu som en liten gås mamma kommer jag vaggandes.
men det är nog värre för lille bebisen, gud så trångt det måste vara nu! stackars liten! Men snart så hoppas vi att du har ledsnat på att ligga där inne och ha de trångt!
Idag vaknade jag hyffsat pigg efter en helt okej natts sömn =) pysslade lite hemma på förmiddagen sen kom mamma på lunch vid 12 ooch sen den dagliga promenaden med kajsen! När vi promenerat klart i det underbara vädret gick vi förbi Linus och pysslade om honom lite (han var en sjukling idag stackarn!) sen efter lite film så var det dax att promenera hem och börja med maten så inte älskade skulle hungra ihjäl när han kommer hem efter en dags slitande! ooch nu är det den dagliga degningen i soffan och bara göra ingenting!
Dagens Citat:

"De höga klackarna uppfanns av en kvinna som blev kysst på pannan."

Dagens Ordspråk:

Att studera är som att ro uppför strömmen, den som inte tar krafttag glider tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Och åh vad jag älskar den kvinnan och är tacksam att hon ville ha en riktig kyss ;)

Snart hemma! Hoho du kan ju försöka krysta ut lill*n där på lördagen-söndagen? Puss

2011-02-03 @ 13:17:49
URL: http://estory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0