Återhämtning på HÖG nivå..

Nu har vi varit dåliga sen i måndags kväll, känner mig helt slut. Var faktiskt livrädd att förlossningen skulle sättas igång när jag mådde som sämst. Speciellt att veta att Tompa inte skulle få följa med till förlossningen eftersom han också låg lika sjuk! Det hade varit en ren mardröm!!
VI är på bättringsvägar, man känner sig verkligen inte helt 100 men så länge jag slipper kräkas så mår jag bra. Jag hatar att vara magsjuk, det var läänge sen jag var det.
Det som oroade mig mest var att bebisen skulle ta skada, det gjorde så fruktansvärt ont i magen hela tiden. Tyckte så himla synd om den lille för att det är ju redan mega trångt för bebisen och när man kräks spänns ju magen så sjukt mycket och då blir det ju ännu minde plats. Magen var totalspänd hela tiden och bebisen rörde sig bara 2 gånger på 24 timmar, och vår bebis är det full rulle på JÄMNT annars. Ringde förlossningen och fick massor med goda råd, är så glad att dom är så vettiga och bra på akademiska!
Bebisen väger c:a 3429 gram.
Bebisen är c:a 51 cm från hjässa till fot.
Jag har klarat av 97% av graviditeten.
Det är 6 dagar till beräknade förlossningsdatum.
Vi ses snart vår älskade ängel!

Kommentarer
Postat av: Saga

Tack! Det var verkligen dags att göra nått år mitt hår :) jobbigt med magsjuka, jag var dålig innan jul & det var inte kul... Hoppas allt går bra med dig & magen. Vet hur jobbig den sista veckan var då tålamodet mer än tagit slut...

2011-02-12 @ 17:16:21
URL: http://Mammasaga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0