Vilket Vinterland!

Det var så vackert när jag vaknade upp i morse, Det hade frusit på och det var vackra små frostflingor på allt! Det gnistrade och glimmade överallt när solens morgonstrålar slog igenom=)



Jag har haft en jätte mysig dag idag. Vaknade och gick upp runt 8 tiden och hann pussa på min älskade en sväng, åt en god frukost och fixade lite på fias blogg. Sen runt 11 kom sussi och mös med mig hela dagen =)
Vi tog oss en sväng till MIXMIX, helt underskattad butik! Dom är som Ö&B, fast ännu mera småplock! På vägen dit kunde vi båda konstatera att löven såg helt ludna ut =)



Sen när vi kommit tillbaka så ringde pappa och det var dax att åka en sväng till Maxi och handla! Vilken tur att man har en sån underbart bästaste pappa!! Så vi handlade sen bar det av hemmåt och sussi hjälpte till att fixa upp alla matvaror och då satte bebis igång att sparka så sussi fick känna sig några sparkar och rullningar, sen var det bara att sätta fart på middagen så inte älskling skulle behöva vänta på mat när han kommer hem efter en lång dag av flängande i den kalla vinterdagen.

Nu sitter vi och väntar på att tvätt tiden ska börja så den tråkiga sysslan är ur världen!

I morgon ska jag och kära mor åka till morfar och binda julabockar =) Ska bli supermysigt!

All my love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0