Trött, trött och åter så skit trött!

Det tråkigaste saken som existerar på denna jord är fan att vara trött!!

Helgen var bra, i fredags firade vi fia med lite överraskningsfest med tacobuffé och sen lite bowling! I lördags så blev det en lugn disney kväll med tommy och fia ååå i söndags slappade bara jag och älsknade till 1000.

Var hos barnmorskan i morse och skulle kolla mina värden, allt såg bra ut, magen växer som den ska och bebisens hjärta tickade precis som det ska! meeeen mina j*vla blodvärden vill ju aldrig gå upp och vilket relaterar i att man blir så trött att man inte ens orkar klä på sig eller ta sig utanför dörren. Man blir ju en fånge i sitt egna hem... Mina värden ska ligga på 127 meen dom är på 109. Så är så gott som en sengångare. PISS!

Men så länge barnet mår bra så känns det bra. Den lille lusen tar all energi, för tillfället är det ett tredje världskrig i magen hehe, den sparkar runt så mycket så tillomed tompa skrattar och tycker lite synd om mig..:D


Bebis v 30 bara 10 veckor kvar, GUD SÅ SKÖNT!:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0