Gårdagen vart en mammadag!

Förlåt Tisse att jag svek din kvällsliga läsning igår!

Gårdagen:
Jag vaknade rätt så smärtlös för EN GÅNG SKULL i går morse, underbart skönt! Åt en god frukost sen mötte jag upp mamma så strosade vi ner mot byn för mamma skulle byta ett par skor. Efter en stunds strosande gick vi hem till mamma på lite god lunch och tittade på lite Disney, det vart Herkules! Heelt underskattad film =)
Mamma har börja pynta in julen, hon har det så himla mysigt hemma!



Man fick sån härlig stämmning där hemma!

Kajsa passade på att somna till filmen som vanligt..



Efter ett mysigt filmtittande så bar det av hemmåt för att slänga ihop lite mat till mannen i hushållet.
Tänk på söndag är det redan första advent, ett steg närmare julen och ett mål närmare bebisens ankomst!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Om jag kunde återfödas skulle jag välja att göra det som hund ;) eller inte vilken hund som helst, utan kajsa haha



Skönt att du fick en bra morgon/dag utan smärtor. Man får vara glad för det lilla :)

Finaste du!

2010-11-23 @ 19:06:46
URL: http://estory.blogg.se/
Postat av: emmie

hehe håller med ;) Bara bli mjukad på hela dagarna och berättad för hur mycket man är älskad, bli omstoppad och får slumra till.

2010-11-24 @ 09:44:23
URL: http://miandmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0